zondag 18 augustus 2013

Nog meer resultaten!

Hier nog meer kaarten gemaakt met was!!

Bij deze gebruikte ik een soort soldeerbout-achtig iets waar je een heel klein strijkboutvormig opzetstukje in kon zetten. Ik vond alleen dat ie niet heet genoeg werd, zodat de was niet genoeg kon smelten...





Lekker spelen met vormen en kleuren. Deze zijn op kaart-formaaat, waarvan meerdere al per post naar een ander adres verdwenen zijn. 
De ouderwetse kaart per post blijft mijn favoriet en ik merk aan de mensen om me heen dat ze deze toch ook wel erg waarderen...


1 opmerking:

Anoniem zei

Erg mooi! De kleuren zijn ook prachtig.
Ja, echte post is natuurlijk het leukst, maar het wordt beslist minder. Ik kon me dit jaar er ook niet toe zetten om vakantiekaarten te sturen.... Echt geen zin in :-( Te warm of zo.
Groetjes,
Akkelien