maandag 13 mei 2013

natuur-zentangle ( 132e van 365 dagen ) én mijn moederdagverwennerijen!


door: petra

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De middag en avond voorafgaand aan moederdag werd ik uit de keuken verbannen...
Er werd druk gefluisterd en regelmatig werd er naar me geroepen: "niet in de keuken komen hoor!!"
Ik had geen idee wat er allemaal gebeurde en was dan zeer verrast toen ik gisteren de zelfgemaakte kadootjes kreeg!
Wat een verwennerijen!

Mirthe maakte een hand-scrub-zeep,....

Met glitters en sterretjes er in!

Een bijpassende handzeep, met ook weer een mooi en liefdevol kaartje  er aan.

Mirthe en Thimo kochten de ingrediënten en maakten samen deze gelatine shower gel.

Het voelt alsof je met een heerlijk geurend stukje pudding onder de douche gaat, die gelijk  begint te schuimen als het in contact komt met water. Het idee haalden ze van you tube.

Ik was een enorm verwende moeder. Écht genieten...

3 opmerkingen:

Nicole zei

Wat heb je die tekening prachtig ingekleurd! Het lijkt nu net alsof ik tegen een kleuter praat hahaha maar ik vind het echt!
Wow, jij bent goed verwend, het is bijna een wellness spa bij jou in de badkamer! Ontzettend leuk dat de kids dat zelf gemaakt hebben.

Altyd Wolkom zei

Heerlijk, het mag van mij wel twee keer per jaar moederdag zijn. Maar nu is eerst heit aan de beurt.

Groetjes Anja

Pauline zei

Wat een heerlijke verwennerijen!