zondag 22 juli 2012

Géén dip hoor!!

Toch nog even een berichtje!!

Ik geloof dat ik met mijn vorige bericht de indruk gegeven heb het heel moeilijk te hebben...Dit is zeker niet het geval hoor!!
Het waren meer gedachten die zo aan het einde van het schooljaar bij me op komen.

Ik heb juist genoten van alles wat er was, vind het prima dat er na de zomer weer nieuwe en andere tijden aanbreken. Oftewel:
"Don't worry about me!!"

Nogmaals een hele fijne zomer gewenst voor iedereen, het eerste zonnige dagje hadden we vandaag! Héérlijk...Dat er maar vele mogen volgen!!


Hier een glimp van mijn "zomer-project". Er zullen nog vele granny (solid) squares volgen. Mirthe heeft me beloofd wat te helpen!

liefs Petra

3 opmerkingen:

Pauline zei

Heerlijk te lezen dat je het naar je zin hebt met een heerlijk haakwerkje.

Kris zei

Hoi hoi! Alles kaas hier? Ff kijken bij je of alles goed is. Tot blogs!

Nicole zei

Alles in één kleur vind ik ook heel erg mooi. Dat wordt project 2 (ooit eens) want eerst moet de deken klaar waar ik nu mee bezig ben. Ik denk dat ik er met 180 en een brede rand wel ben. Mijn streven is om er in november onder te kunnen kruipen dus ik haak elke dag sowieso 4 squares. Maar ja, het afhechten, aan elkaar haken en de rand haken vraagt ook heel veel tijd dus ik hoop dat ik het red. Ondertussen heb ik er heel veel aardigheid in dus dat is ook belangrijk, toch?! Succes met haken!