vrijdag 17 december 2010

LAMP IN KERST/WINTERSFEER

Na twee hele gezellige kerst-ochtenden met de peuters hebben we nu lekker twee weken vakantie!! De kerstsfeer in het peuterlokaal is alweer verdwenen, zodat we straks in het nieuwe jaar met een frisse start te kunnen beginnen. Maar nu eerst heerlijk luieren en doen waar je zin in hebt...
Vanmiddag heb ik eindelijk de plafond-lamp in de woonkamer versierd. De spullen lagen al klaar, maar het kwam er steeds niet van. Ik kreeg 'hulp' van Skittle. Ze klom alsmaar op de trap en sloeg dan met haar pootje tegen de versiering aan. Dat was een tijdje grappig, maar uiteindelijk heb ik haar tijdelijk in de bijkeuken geparkeerd. Met luid gemekker op de achtergrond (madam vond het in de bijkeuken vast koud en niet gezellig genoeg) heb ik de laatste versiering opgehangen. Thimo liet haar er snel weer in en vond het niet leuk van mij en vet zielig!!
Nu het buiten donker is en de kamer schaars en sfeervol verlicht kunnen we genieten van het eindresultaat. Fijn weekend en voor de bofkonten onderons, geniet van je vakantie!!

Geen opmerkingen: