zondag 5 december 2010

KERSTKAART

Ik was aan het rondkijken op google voor kerstversiering vouwen (o.i.d) en kwam bovenstaand idee tegen. Ik ben aan de slag gegaan. De foto's maken, ook al zijn ze een beetje vaag, wel duidelijk wat de bedoeling is. Het is mooi als de voor-en achterkant van je circel heel verschillend zijn. Verder is het heel gemakkelijk en leuk om te maken. De wat oudere kids kunnen gezellig mee helpen.

In het voorbeeld gebruikten ze slechts één circel. Ik vond dat leuk, maar ik ben uit gaan proberen wat het resultaat is met meerdere circels. Ik gebruikte hiervoor een circel van 5,5-8,5 en 10cm doorsnee. Ik vind het erg leuk geworden. Het kerstboom-model komt nu in mijn ogen meer tot zijn recht. Als finishing touch kreeg de boom een glim-sterretje als piek. Het geheel past mooi op een standaard formaat kaart. Ook wel handig i.v.m. de enveloppen...

Geen opmerkingen: