dinsdag 12 oktober 2010

EN TOEN...WAS ER EEN BLOG.....

Al een hele tijd liep ik rond met het idee een blog te beginnen. Voor mij een gewaagd project,
omdat ik:
  • eigenlijk een hekel heb aan alles wat met electronica te maken heeft.
  • het bladeren in boeken en tijdschriften tot nu toe een stuk prettiger vond dan naar een beeldscherm te staren.
totdat...

Een lieve vriendin van mij een blog begon, en daar al haar creativieve activitieten vastlegde.
Zo leuk! Zo mooi! Ik geniet ervan regelmatig haar blog te bezoeken. http://www.rafraffel.blogspot.com/

Zo'n blog wilde ik ook wel, maar de computer-vrees sloeg toe!!!!!!! Ik kan wel knippen en plakken, maar niet met de computer!

Met wat duwtjes in de rug: "tuurlijk Peet, dat kun je wel, en anders help ik je met je blog", is nu "noflik nifelje" (lekker prutsen) ontstaan.


Ik heb er zin in!



2 opmerkingen:

Irma zei

Heb net je blog doorgewerkt.Ik neem m`n petje voor je af GEWELDIG hoe je dat zo voor elkaar hebt gekregen.Heb het met plezier gelezen en de foto`s bekeken.Heb ook al zin gekregen om zo`n sjaal te breien. Moet wel wat wol kopen en dan los. Zie je, zo word je geinspireerd en het werkt dus. Nog veel plezier met je blog. Irma

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Wat een geweldig gaaf blog heb je zeg.
ik ben al je posten afgeweest en heb enorm genoten van al wat je hebt gemaakt .
je blog heeft zo veel gezelligheid en warmte .
ik ga je volgen en kijk uit naar je volgende post.
wat leuk ook dat je mij bent gaan volgen.
heel veel liefs
Margarita